SVAR PÅ GAMLA FRÅGOR

I somras någon gång hade jag och Mathilda en liten frågestund där mina kära directioner kompisar ställde massa random frågor som vi svarade på i ett videoinlägg, det nedanför. Dock så var det en jävla massa frågor jag inte svarade på där så jag valde ut några och här kommer resten av svaren! 
 

1. Haryoung eller Harold? Harold!

2. Brinna ihjäl eller drunkna? Brinna ihjäl...

3. Denise och Louis eller Eleanor och Louis? Eftersom jag aldrig sett dig tillsammans med Louis så måste det bli Eleanor och Louis!..

4. Tomlindad, Tomlinmom eller Tomlinson? Tomlinson!

5. Justin Bieber eller Cody simpson? CCCCOOOODDDDYYYYY

6. Varför är jag Bäst?! Kära lilla Anna, du är bäst för att du är du. ♥

7. Vaaaad tycker du om Gabbi!??!?!?!!?!? Att hon är en av världens snällaste, sötaste, finaste, vackraste och underbaraste människorna på jorden! 

8. Bruno Mars eller mars planeten? Bruno Mars!

9. Är du kär? Inte kär, men det finns en jag gillar lite extra, hehehehe..

10. Tyska eller ryska? Deusch!

11. Potatis eller pasta? Eftersom jag inte tål vanlig pasta och glutenfri pasta inte är lika gott som vanligt får jag väl säga potatis..

12. Morgon eller kvällsmänniska? KVÄLL!!!!!

13. Säg 8 av dina 'bästa vänner'? Mathilda, Ellen, Linnea, Anna, Sanna, Gabbi, Evelina och Fanny!

14. Vad ska ditt första barn heta? Liam :')

15. Nalle har ett stort blått hus (jävla peddoprogram) eller teletubbies? Nalle har ett stort blått hus, såklaaart!

16. Vad är det klumpigaste du någonsin gjort? Spillt is chai över hela mig offentligt.........

16. Vem av killarna har du en liten ''extra'' crush på? Niall 

17. Vem i 1D vill du helst dejta? Harry :) 

18. Spindlar eller myror? Myror..

19. Vad skulle di göra om en av killarna överaska dig i dushen? Bli väldigt förvånad och svimma, antagligen..

20. Duschar du naken? Nej jag duschar i skidkläder och pjäxor! :)

21. Sova utan kuddar i en säng eller sova på golvet med kudde? Sova på golvet med kudde.

22. Skulle du kunna äta en människa om det var det som krävdes för din egen överlevnad? Alltså rå? Öh... I dunno.
23. Mest weirda sak du har gjort? Gör weirda saker 24/7.

24. Vad är det värsta som har hänt dig? Jag vet inte faktiskt, finns så mycket..

25. Vad är din största rädsla? Framtiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0