Söndag!


God kväll kära bloggläsare! Hoppas ni mår bra. Själv mår jag inte alls bra, har huvudvärk och min hals håller på att döda mig just nu.. Lite lagom jobbigt sådär. Kommer inte kunna gå till skolan imorgon heller, kul när det enda jag vill är att koma tillbaka till skolan.. 
Min helg har varit awesome i alla fall! Va med Mathilda i fredags, åkte lite buss och tunnelbana på kvällen, sedan åkte vi hem till henne och åt massa godis och nutella mihihi. Kollade på Livet enligt Rosa och Mathilda den lilla korven kunde ju varenda jävla replik... I lördags kom hon hit vid halv 6 ungefärg, så fixade vi oss och sen firade vi min pappa som fyllde 50 förra veckan! Vi kollade på Paranormal activity 3 och dog.. Fy satan va läskig! La oss vid 2 eller något. Vaknade runt 12 i morse tror jag och åt en väldigt bra frukost, eller inte.. Kollade på Paranormal activity Tokyo night. Den va inte så mysig den heller.. Hon åkte hem vid 17 och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Just nu sitter jag i alla fall och dricker te och ska nog kolla på någon film innan jag somnar! Bloggar senare eller imorgon. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Gabbi

GUUUUD så fint skal!!! <3

Svar: Jag vet hihihi! :D <3
Camilla Ivarsson

2012-09-02 @ 22:38:45
URL: http://gabriellakajrups.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0