NY START!

Hej allihopa! 
Nu har jag bytt blogg, ville få en ny start. Kommer dock inte ta bort min gamla, finns så mycket minnen där. Men kommer förmodligen lösenordsskydda den inom kort! 
 
Kan ju dra en liten kort presentation eftersom detta är första inlägget på den här nya bloggen, som för övrigt har ett mycket charmigt namn... Haha! 
Jag heter Camilla Ivarsson, är 15 år och bor i Stockholm. Går första året på gymnasiet i Vård och omsorg. Älskar att hjälpa människor och att jobba inom vården är mitt absoluta drömyrke! På fritiden brukar jag umgås med mina vänner, spela piano och sjunga, fota, umgås med min familj osv! Det som tar upp mest av min tid här i livet är helt klart One direction. Älskar dom killarna av hela mitt hjärta så det kommer bli en hel del om dom!
 
Hoppas ni gillar vad ni ser, om inte så finns det ingenting som tvingar er att stanna kvar här. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0