♥ LWWY ♥

 Hej bloggen! Igår va jag på bio med min älskling och vi såg Magic Mike. Sjukt bra! Den rekommenderas verkligen haha! Men vi hade det kul som vanligt, kom hem vid 21 och satt och kollade på LWWY musik videon med pappa och så visade jag något klipp med Janoskians för honom och han tyckte dom var skit roliga, hahahaha! 
Just nu sitter jag och smsar med Sanna som typ dör inne på WIllys, hahaha jag orkar verkligen inte!!!!!
Har inget speciellt att göra idag så blir väl att gå ut och powerwalka eller något ikväll. Skriver sen! Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej finaste!
Du namnde i detta inlagg gruppen Janoskins. Jag vet inte vilka de ar eller vad de gjort. Folk sager att de ar YouTube folk som gjort sig kanda. Jag ville bara saga att jag sag dem i en affar i Brisbane nar jag var dar, jag visste inte vad som hande. Det var varre an nar 1D var i stockholm. Det var tjejer overallt och alla skrek galet inne i affaren sa jag trodde mina oron skulle spricka.
Men i ovrigt hoppas jag att du har det bra!

2012-10-23 @ 06:39:51
URL: http://lninroma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0