LUX

- Eftersom jag är sjuk har jag ingen lust att fota mig själv så ja.. Bilden är från i somras då jag va på Gotland den tredje gången.
Hatar att vara sjuk. Känner att jag missar otroligt mycket i skolan, och det är inte bra.. Men men, det är bara att jobba hemma.
Åh förresten, måste berätta om min dröm. Drömde att jag var i Alperna och skulle åka skidor med min familj, släkten och massa vänner. Så stod vi nere vid liften för att åka upp, helt plötsligt går Lux förbi med Lou och Tom (Lux är dotter till One direction's stylist och Tom är då hennes pappa). Alla som stod i kön til liften blev helt galna över att Lux va så söt, men ingen visste egentligen vem hon var. Jag blev så glad att se dom så jag sprang omkring och berättade för alla om vem Lux var och ja, berättade typ allt som har med henne att göra.. Om killarna, om den där jävla Zux fanfiction grejen osv. Fast det var ingen som brydde sig om mig, t.o.m. mina föräldrar började dissa mig.. Blev jätte ledsen, sen helt plötsligt så kom Harry fram till mig och ja.. Sen vaknade jag. 
Haha random, men nu ska jag göra någonting, bloggar sen! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0