I BILEN


- Jag och min underbara mamma. ♥
Hej bloggen! Tror jag ska sluta blogga, känns så ovärt med tanke på att jag inte kan blogga varje dag. På grund av hur jag mår. Men ska försöka blogga så mycket som möjligt nu i helgen och sen får vi väl se vad som händer, om jag slutar eller fortsätter.
Nu sitter familjen i bilen i alla fall, vi är på väg nånstans för att fira min mormor som fyller 70 nästa vecka. Vi vet ännu inte vart vi ska, men det blir säkert kul! I veckan har jag bara varit i skolan, pluggat osv. Inte hänt någpt speciellt. Vi har fått våra datorer, MacBook Air, sjukt nice! Finns inte så mycket mer att berätta så jag bloggar senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0