GLAD!

Hej bloggen!
Blev inte mycket gjort idag, förutom plugg. Men det är väl rätt bra ändå?
Nu ska jag fixa en sista nagel, måste bara komma på en bra design.. Sen ska jag gå och lägga mig och kolla klart på sista 20 minutrarna på Ed Sheeran's konsert från iTunes festival och efter det försöka sova.
Har inte så mycket att säga förutom att jag har blivit galet aktiv på twitter, så följ mig där om ni har det. @_LiveWWYoung_1D heter jag där. Enda sedan Little Mix RTade mig igår har jag fått mer än 115 följare till! Super kul! Skrev en tweet idag och fick över 80 RT:s. Blev helt paff.. Brukar få som max typ 3?! Men ååååh, det är kul när det går bra!
Imorrn är det skola igen, inte varit där sen fredagen förra veckan. Längtar sönder!!!!! Och ja, jag gillar skolan! :D
Bjuder på några ego bilder på en helt naturlig jag, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lova

vackra du! ♥♥

Svar: Du är vacker Lova! ♥♥♥
Camilla Ivarsson

2012-09-10 @ 16:20:24
URL: http://www.lovamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0